poniedziałek, 16 czerwca 2014

SAL Уютный календарь cz. 6 - Июнь


Tym razem wcześniej, po w połowie maja otrzymałyśmy schemat. Śliczne kwiatki, wzór faktycznie letni, pasujący do czerwca. Poprzednia kanwa nie za ładnie prezentowała się na moim kalendarzu, dlatego tym razem pokusiłam się o ciemniejszą, bordową. Wyszywać zaczęłam niemalże od razu, ale .... jakoś coraz mniej czasu na hobby. Ogród wygrywa i w nim spędzam ostatnio najwięcej czasu. Zdążyłam jednak w porę go ukończyć, o czym wiem tylko ja, bo znów spóźniony post:(


Mulina wszelakich firm, dobrana do haftu widzianego na moim monitorze, nie zdziwiłabym się, gdyby różniła się znacznie od oryginału;) Napis wykonany cieniowaną muliną DMC, niestety zbyt zlewa się z materiałem, do wyprucia w przyszłości. 


Link do zdjęć innych uczestniczek SAL dołączę tu, jak tylko Irina zamieści u siebie na blogu galerię

2 komentarze:

  1. Wyszyty wygląda ciekawiej niż na schemacie. Ja w tym miesiącu jestem do tyłu, korzystam z pięknej pogody.

    OdpowiedzUsuń